A Dombóvári út és a Rákóczi híd pesti irányú felhajtójának kereszteződése alatt helyezkedik el a csomópont aluljárója, amely az Infopark, 1-es villamos megállója felőli gyalogosforgalmat vezeti át a kereszteződés alatt a BudaPart lakópark irányába.
A Rákóczi híd (egykori Lágymányosi híd) 1995-ös átadásával a hozzá kapcsolódó budai úthálózat is kiépült, viszont ez az aluljáró későbbi, a környék 1996-os légifotóján még nem szerepel, s a Dombóvári út rakpart irányú útpályája is építés alatt volt. A következő években kiépült aluljáró a "semmi közepén" a Nádorkert üres telkeit kötötte össze a leendő Infopark üres telkeivel. Az aluljáró talán a leendő ingatlanfejlesztés reményében meglehetősen túlméretezetten épült ki, s máig sincs érdemi gyalogosforgalma, csupán hajléktalanok szálláshelyéül szolgált. A BudaPart 2017-ben indult építkezéséhez kapcsolódva az aluljáró részben megcsonkult, emellett felújításra is került. Az eredetileg a Nádorkerti oldal három kijáratából egy maradt meg, s a megmaradt kijárat is részben hosszabbodott a föld alatt, mivel az egyik toronyház garázskijáratának útban volt. A Google korábbi streetview felvételein jól látható a kijáratok eredeti elrendezése, melyekből a Dombóvári út mellé felvezető lépcsősor, s a Nádorkert üres telkei felé vezető rámpa elbontásra került, így az eredetileg akadálymentesnek kiépült aluljáró mára elvesztette akadálymentességét.
Az aluljáró Infopark felé vezető egyetlen kijáratának széles rámpája.
Az infoparki kijárat mellett összeszűkülő csarnok, s a felszínre vezető rámpa.
Az aluljáró számos üzemi helyiséget is tartalmaz.
Az aluljáró csarnoka dél felé, a Nádorkert, BudaPart irányába nézve.
A csarnokot oszlopsor választja ketté, a fémoszlopok utólagosan az aluljáró átépítésekor kerültek ide.
A csarnok keleti oldala, háttérben a megszüntetett kijáratok elfalazott helye. A jelenlegi egyetlen kijárat nem indokolna ekkora teret.
Az aluljáró csarnoka észak felé, az Infopark irányába nézve.
A csarnok látképe a déli kijárattól nézve.
A megszüntetett két kijárat elfalazott helye jól kivehető ebben a sarokban.
Az egyetlen megmaradt déli kijárat átépített folyosója, jól kivehető a világítás különbsége a két szakaszon.
Az átépített déli kijárat folyosója. Kialakításakor "arra is ügyeltek", hogy az eredeti, '90-es évekbeli Viacolor térkőburkolatot is pótolják.
Az aluljáró budaparti kijárata. Több mint 20 év kihasználatlanság után az aluljáró megtelt élettel, rollerparkolóként (is) funkcionál.
Visszanézve észak felé a budaparti kijárattól.