A Budaörsi út és az M1-M7 bevezetőjének csomópontjában, gyakorlatilag az egykori Osztyapenkó szobor helyen épült meg a csomópont gyalogos- és közúti aluljárója. Az új aluljáró a Beregszászi út - Koszorúslány utca vonalában vezeti át a gyalogosforgalmat az autópálya bevezető alatt, tőle északra és délre egy-egy közúti aluljárón át történik a Budaörsi út két pályája közti megfordulás. Az aluljáró építése a 4-es metró beruházásához kapcsolódott, a metró átadása után 2014 októberében kezdték el az építését, mely 2016 áprilisáig tartott. Az építéssel párhuzamosan elbontották a sasadi úti gyalogos felüljárót a Budaörsi út felett.
A gyalogos aluljáró
Az aluljáró folyosója a Beregszászi út felé. A gyalogos és a kerékpáros forgalom jól el van különítve az aluljáróban.
Az aluljáró enyhe lejtése szakaszos pihenőkkel jól megfigyelhető a Beregszászi út irányába nézve.
Az elválasztó korlát. Gyakorlatilag ez egy ritka elem az aluljárókban.
A kerékpáros sáv a Beregszászi út felé nézve.
Az aluljáró Beregszászi út felöli kijárata.
Feljárat a Beregszászi út, Budaörsi út, Sasadi út felé.
Az aluljáró folyosója a Koszorúslány utca felé nézve.
Ebben az irányban az aluljáró enyhe emelkedésben van.
A kerékpáros sáv a Koszorúslány utca felé nézve.
Az északi közúti aluljáró
Az északi közúti aluljáró bejárata a sasadi úti buszmegállóból nézve.
Visszanézve a buszmegállók felé az aluljáróból.
Mindkét aluljáró gyakorlatilag egy visszafordító sáv, bőséges helyet biztosítva a kanyarodó járműveknek.
Az aluljáró Balatoni út, Koszorúslány utca, M1-M7 felőli bejárata.
A déli közúti aluljáró
A déli közúti aluljáró bejárata a Budaörsi út belváros felöli irányából nézve.
Visszanézve a Budaörsi út, Beregszászi út, Sasadi út felé.
Mint a párja, ez is egy föld alatti visszafordító sáv.
Az aluljáró kijárata a Budaörsi út belváros felé tartó irányába.